Traductor

diumenge, 13 de gener del 2013

Nadal

Aquest Nadal tenia pensat fer dues entrades però per un motiu que ara us explicaré només en faré una. Era la nit de cap d'any, i anàvem a sopar a casa de la meva avia, que havia preparat llengua de porc, unes gambes i d'altres coses per picar. Però no havíem ni arribat, encara estàvem al cotxe, quan vaig vomitar els macarrons a la carbonara del mig dia (una experiència gastronòmica no gaire bona).

Vam haver de tornar a casa perquè em dutxés i em canviés. El segon intent va sortir bé i vaig arribar a casa de la meva àvia, però no em trobava gaire bé, que diguem. Em vaig quedar sense llengua de porc i sense raïm i com em trobava malament em vaig quedar a dormir a casa de la meva àvia, ja que igualment al dia següent havien de venir a casa meva a dinar. Al matí següent , quan em vaig despertar vaig intentar esmorçar un sandvitch de pernil dolç (no cal que us comenti presentació i sabor, no?), però la meva panxa no el va acceptar ( cap a fora!).

Més tard em va venir a buscar el meu pare que em va portar a casa i em va fer prendre un xarop que estava fastigós però em va anar molt bé. Al migdia vaig poder dinar una mica de pollastre farcit de tófuna negra, pastanaga, ous, pinyons i carn de botifarra que era molt sabrós, amb molta varietat de sabors i estava servit amb una salsa de tomàquet, pastanaga, ceba, camagrocs i xampinyons que feia que la carn quedés més jugosa. El segon no m'ho vaig poder menjar aquell dia però com que ja l'he provat us ho comentaré. Era un pastís de lluç i gambes amb salsa tàrtara. Era una mena de pudin on es podia saborejar perfectament lluç i la gamba, i la salsa tàrtara li donava frescor al plat. La presentació de tots dos plats molt bona per cert.


M'hauria agradat fer una crítica més exacta però amb això de la malaltia no he pogut escriure mentre menjava així que he fet un resum uns dies després, encara així espero que us agradi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada