Traductor

diumenge, 17 de març del 2013

Miguelitos


13/3/13: Avui em toca anar al dentista, però abans aniré al Miguelitos, un restaurant al que sol esmorzar el meu pare i on l'especialitat és la truita.

Primer ens porten unes olives d'Aragó, un fuet molt saborós i potent i unes torrades de pa amb tomàquet. Els cambrers i cambreres son molt simpàtics, el local es gran i espaiós i pots veure els cuiners i la cuina, que està impecable.
Montaditos steak tar-tar
Ens porten uns montaditos de steack tartar que ja l'havia provat al 25 Roselles. Potser aquest té més ceba i està més picant però no em se decidir per quin es millor.




Montadito botifarra

Desprès també un montadito de botifarra de Burgos amb puré de patates. Molt saborosa! Sempre he pensat que la botifarra amb l'arròs combina de meravella i el puré simple però bo.






Truita
Per acabar la truita de patates. Una explosió de sabor, just com a mi m'agrada, crua per dins. Té una forma de muntanya. A vegades per menjar bé no necessites un plat super sofisticat, nomes una truita de patates ben feta.




Flam
I de postres un flam Miguelitos. Normalment no em demano flam però quan darrera porta el nom del restaurant deu voler dir que alguna cosa diferent té. Molt bona presentació, amb la nata la maduixa i la menta. Molt cassolà i molt bo!.
Ho recomano, sobretot la truita.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada