Traductor

dijous, 25 d’agost del 2011

mercat catar, castellbó

14/8/11: Avui he anat al mercat càtar. Mentre la meva mare i la meva germana s'aturaven a qualsevol lloc, jo només em parava a les parades d'embotit i formatges en les que es podia provar alguna cosa. He tastat fuet i secallona i estaven, ambdós boníssims. La pega és que sense voler he mossegat una boleta de pebre... quin fàstic!!!.


Després he provat un formatge que estava deliciós, però no tot el que m'agrada es el menjar. També hi havia artesans ferrers, ebenistes, vidriers...

Vam continuar passejant per la fira i vaig tastar un altre formatge que estava excel·lent. La part externa era com la de qualsevol altre formatge però per dins era crema de formatge amb un gust molt fort, com a mi m'agrada. Era el formatge Tartera.


Com haureu notat m'agrada molt el formatge. Al cap d'una estona he tornat a passar per la parada del formatge Tartera i he provat un altre que es deia Castellot, no és tan bo com el Tartera però val la pena.


Parlant de pena, després de prendre un aigua i unes patates fregides anava a provar un altre formatge d'aquesta parada però la meva mare m'ha dit que ni un formatge més d'aquesta parada.

Però bé, com no només hi ha una parada de formatges he provat dos formatges curats, un de cabra i un d'ovella. La formatgeria es deia Rovira.


També he provat una xocolata artesana; la consistència era terrosa però de gust estava molt bo.


Al final hem comprat el fuet i la secallona del començament i he provat la llonganissa de cérvol. Per si us interessa és d'Embotits l'Heura.


Ja ha arribat l'hora de dinar (per veure la crítica del restaurant entreu al blog la propera setmana). Després de dinar hem comprat un formatge tartera. Sort d'això si no hagués pogut portar a la ruïna al senyor  dels formatges de Salvador Maura tastant tants formatges. I aquí s'acaba l'excursió i la meva degustació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada