Traductor

dimarts, 16 d’agost del 2011

La Borda 8/8/2011

El 8/8/2011 vaig anar a La Borda. És un restaurant que està en Bellestar, l'Alt Urgell. 

Quan vam entrar van trigar una estona en portar-nos a una taula, quan ens van portar la carta ni me la vaig llegir per que sempre que vinc aquí, un cop a l'any, demano el mateix: Peus de porc amb cargols. 

No hi ha molta decoració però pots triar entre estar en una zona més fosca o posar-te al costat de la finestra. Nosaltres sempre que podem anem al costat de la finestra.

De primer ens havíem demanat tots, excepte la meva mare, cargols a la llauna, que, com sempre, estaven boníssims.

Fins aquest moment el servei era excel·lent i anaven molt ràpid; la presentació dels plats també era correcta. Quan vam acabar ens van retirar els plats i van portar els segons. Com ja us he dit vaig demanar els peus de porcs amb cargols i estaven reboníssims.




Per acabar, de postres només vaig demanar unes trufes perquè estava molt ple, encara que la especilitat de la casa és la crema catalana que sempre se la demanen la meva germana i el meu pare. Estaven bones però em vam agradar més el primer i el segon plat.

Presentació: Molt bona
Menjar: Molt bo
Servei: Molt bo
Música: No hi havia.



4 comentaris:

  1. Gracias Ivan por tu comentario del restaurante La Borda, si duda lo tendré en cuenta para una posible visita, me he quedado con ganas de probar los caracoles,

    Fran.

    ResponElimina
  2. Hola Iván.
    Me encanta tu Bolg y la escelente crítica gastronómica.
    Aparte de hacérseme agua la boca cuando hablas de los suculentos platos, me parecía que tienes madera de crítico de cocina. Enhorabuena.

    Saludos.

    Dámaso

    ResponElimina
  3. Que bien viven algunos con solo doce años, animo y adelante con el blog.
    Acuerdaté también de los que comemos bocata de sardina "a la llauna

    Saludos de un tio de pegote con coleta

    ResponElimina
  4. quien se supone que es el tío de pegote con coleta ?

    ResponElimina