Traductor

dilluns, 12 de novembre del 2012

Cal Teixidó



10/8/12: Segueixen les vacances i avui hem decidit anar a un restaurant recomanat a la guia Michelin. Cal Teixidó. Per ara són ràpids i simpàtics, a veure quan venen a preguntar que volem. Jo m’he decantat per la sopa freda de pa amb tomàquet i alfàbrega, i de segon vedella bruneta amb bolets, mentre que el meu pare es demanarà canelons casolans i filet de vedella bruneta però amb foie.


Com la casa on està el restaurant és de poble la decoració va a joc i li dona un aire antic. Plantes seques, eines de camp,un quadre, un aparador antic... Una de les coses per la qual potser no te l’estrella, és perquè no ens han posat l’aigua, ens l’han donat, però és aigua i no cal servir-la. Però, i això si que és important, al meu pare no li han servit el vi.

Com diria la meva mare... ¡han comés una errada de dimensions catastròfiques! No hi ha foie! Sort que avui no m’he demanat res que portes, la decepció se l’ha emportat el meu pare. Anava a comentar que triguen molt, però el meu pare m’ha explicat que com el restaurant es bo no tenen els plats preparats que els han de fer ara. Igualment mentre escrivia acaben d’arribar.

La sopa té un sabor molt potent però està molt bona, és d’un taronja vermellós i es veuen les herbetes que li donen un punt molt bo. Era molt fort i no m’ho he pogut acabar. El segon també té tela, la vedella és súper tendra, i la salseta molt gustosa gracies als bolets També portava unes mini gambetes que estaven bones. El plat podria estar superat per el del meu pare, un filet molt ben cuinat, però com no hi havia foie... El meu es millor. De postra , i per rematar, coulant. Que com tots els altres cops estava boníssim. Recomanat



1 comentari:

  1. Molt bé el comentari només puntualitzar que l'erradade "dimensions catastròfiques", no era per tant.

    ResponElimina