Traductor

dilluns, 11 de març del 2013

Centric 35


8/3/13: Avui anem al Centric 35. Vinc acompanyat de la meva mare, el meu pare, la meva germana i el meu cosí Víctor. La planta baixa, en la que estem nosaltres, no es gaire gran, però estem còmodes. La decoració i els mobles són de fusta i té uns quadres molt semblants entre ells i que tenen unes formes molt quadrades;  com si estiguessin fets amb peces de puzle. A la taula no hi ha res, estaria bé, i tampoc hi ha música.




Em demano d'entrant un tataki de tonyina i uns peus de porc farcits amb botifarra negra, aquest últim recomanat pel meu pare. El meu cosí es celíac i ha demanat un parell de vegades pel que podia demanar de la carta i li han dit que la gran majoria però desprès ha hagut de canviar la seva elecció. Està molt bé que tinguin menú per celíacs, cosa que tenen molt pocs restaurants però ja que ho fan estaria bé fer una carta apart o marcar a la carta el que poden menjar. Els cambrers son atents i simpàtics. El meu cosí ha  demanat unes olives que estan molt bones. 

No vull queixar-me però hi havia una balleta sota del coixí de la meva cadira!!!

D'entrant han portat unes croquetes cassolanes fetes allà que eren el triple de grosses i el triple de bones del normal. El primer plat ja arriba, el tataki de tonyina. Al mig hi havia una petita amanida i pel voltant els trossos de tonyina. Per dins estaven crus i gustosos i per la capa exterior cuinat i cruixent gracies a unes llavors de sèsam que portava. La salsa de soja combinava molt be. Tenia uns tirabecs, que de sabor s'assemblen a les mongetes verdes però són molt més cruixents.

De segon els peus de porc amb botifarra negra.A un costat del plat tenim la guarnició de bolets i a l'altra els peus de porc. És el primer cop que els menjo desossats, cosa que fa que es mengin molt bé i el farcit de botifarra li dóna més consisténcia i un sabor més potent, ja que els peus són gelatinosos i amb un gust bo però una mica suau. Molt bo però estava molt cansat després de l'entrenament de rugby i amb una mica de mal de panxa i no me l'he acabat. Tampoc menjaré postres. 

En general tot molt bo i la presentació boníssima. Falta música i una mica mes d'espai.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada